*** phototrans.pl/14,907495,0,Jelcz_642_39103.html Można ?? A no można, ale u nas pewnie nie da się, albo po co...
|
|
*** phototrans.pl/14,907495,0,Jelcz_642_39103.html Można ?? A no można, ale u nas pewnie nie da się, albo po co...Grunt, że pieniędzy starczyło na owijanie (włóczką) rurek oraz na inne badziewne "ozdóbki" w "mikołajkowym" trolejbusie. |
|
OOO i to jest myśl !! trzeba było zrobić pokrowce z włóczki na sieć !!*** phototrans.pl/14,907495,0,Jelcz_642_39103.html Można ?? A no można, ale u nas pewnie nie da się, albo po co...Grunt, że pieniędzy starczyło na owijanie (włóczką) rurek oraz na inne badziewne "ozdóbki" w "mikołajkowym" trolejbusie. |
|
Prawda jest taka ze Lublin z pośród dużych miast ma najgorszą komunikację miejską. Połączeń mniej lub rzadziej, nocne linie wogole nie obsługują niektórych dużych obszarów miasta. Pętla zaparkuj i jedź połączeniowo pozbawiona jakiej kolwiek logiki stoi pusta, zaplanowanie jazdy z szybkimi przesiadkami niemożliwe i teraz byle mgła unieruchamia trolejbusy.... TAKĄ OFERTĘ MAJĄ WŁADZE MIASTA ŻEBY SIĘ PRZESIADAĆ Z SAMOCHODÓW NA KOMUNIKACJĘ MIEJSKĄ.
|
|
Prawda jest taka ze Lublin z pośród dużych miast ma najgorszą komunikację miejską. Połączeń mniej lub rzadziej, nocne linie wogole nie obsługują niektórych dużych obszarów miasta. Pętla zaparkuj i jedź połączeniowo pozbawiona jakiej kolwiek logiki stoi pusta, zaplanowanie jazdy z szybkimi przesiadkami niemożliwe i teraz byle mgła unieruchamia trolejbusy.... TAKĄ OFERTĘ MAJĄ WŁADZE MIASTA ŻEBY SIĘ PRZESIADAĆ Z SAMOCHODÓW NA KOMUNIKACJĘ MIEJSKĄ.parkingi P+R na około 40 samochodów... |
|
– Prosimy, aby pasażerowie korzystali z aplikacji mobilnych np. myBus i systemu dynamicznej informacji pasażerskiej, które pokazują aktualne położenie danego pojazdu – sugeruje Monika Fisz z ZTM.
Prosimy aby ZTM zaczął korzystać ze swoich tablic informacyjnych... co mnie obchodzi smog, jak muszę stać godzinę bo nie ma trolejbusu...
|
|
hehehehehe. W Lublinie powinny być TRAMWAJE a nie zawalidrogi w postaci troljebusów! No ale to za 200 lat, jak wymrze ten rządzący miastem paździeż i to do piątego pokolenia wprzód.
|
|
Ujawnił się paradoks (który można zaliczyć do "paradoksów Żuka"): Działają dotyczące lubelskiej komunikacji miejskiej aplikacje mobilne, ale część komunikacji miejskiej w Lublinie stoi - czyli jest niemobilna. Z całą pewnością, wiele tysięcy ludzi wolałoby, aby było na odwrót (oczywiście, byłoby świetnie, gdyby sprawnie działające aplikacje mobilne były związane z perfekcyjnie funkcjonującą komunikacją miejską).
|
|
– Prosimy, aby pasażerowie korzystali z aplikacji mobilnych np. myBus i systemu dynamicznej informacji pasażerskiej, które pokazują aktualne położenie danego pojazdu – sugeruje Monika Fisz z ZTM.A my prosimy o normalną częstotliwość jak w grudniu, a nie autobus raz na godzinę... jak sprzedawaliście bilet na pół roku na początku listopada nikt nie mówił że przez 1/6 będzie upośledzony !! |
|
Tak to sie kończy jak AMATORZY kupują PROTOTYPY marki URSUS.
Zarówno autobusy jak i trplejbusy mają usterki , które do dzisiaj nie zostały usunięte.
|
|
Trójkąt ostrzegawczy za unieruchominym na drodze pojazdem ustawia się kilkadziesiąt metrów dalej a nie pod tylnym zderzakiem jak to widać na załaczonym zdjęciu. Kierowca zawodowy chyba powiniem znać PRD?
|
|
Zenon, u was na wsi może tak się ten trójkąt umieszcza. Tu jest obszar zabudowany, a na takowym trójkąt umieszcza się tak: "umieścić ostrzegawczy trójkąt odblaskowy za pojazdem lub na nim, na wysokości nie większej niż 1 m".
|
|
panie Smaga cytuje pan osobę niekompetentną czyli Opasiak - czy pani Opasiak słyszała kiedykolwiek o miedzianych ślizgach
|
|
Teraz jest szron, w lecie będzie zaporowa cena prądu elektrycznego i trolejbusy dalej będą stały a prezesi będą brali kasę za nicnierobienie jak Kubuś Puchatek.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|